ASMT uzstādīšana.
Šajā funkcijā tiek uzdoti ASMT
-realizācijas un marketinga sistēmas darbības parametri. Tā, kā
realizācijas un marketinga sistēma ir grāmatvedības uzskaites
sistēmas sastāvdaļa, tad visi pamatparametri tiek uzdoti ASGL, bet
ASMT tiek uzdoti parametri, kuri ietekmē noliktavas pārziņu,
prečziņu, menedžeru darbu.
- realizācijas konti (līdz 3, var būt arī kontrolkonti). Pa šiem
kontiem tiek atlasītas ASMT atskaites. Katram realizācijas
kontam jābūt noteiktai analītikai - preces.
- pārdošanas cenas numurs (pēc noklusēšanas) . Pieļauts:
- 0 - vidējā pašizmaksa
- 1 - pārdošanas cena 1
- 2 - pārdošanas cena 2
- 3 - vidējā pašizmaksa + tirdzniecības uzcenojums
- Dotā rekvizīta pamatnozīme ir noteikt, kuru no pārdošanas
cenām ir jaizmanto ASMT atskaitēs, kā arī, ja ir iedarbināts
internet-veikals, dotais rekvizīts nosaka pārdošanas cenu,
kura tiek izvadīta internet-veikalā
- 2 - pārdošanas cena 2
- pārējās nozīmes - pārdošanas cena 1
- norakstīšanas konts (ir nepieciešams atskaitēm, var būt arī
kontrolkonts)
- dokumenta koda nomaiņas pazīme pie realizācijas. Pazīme tiek
iedarbināta pie nestandarta situācijām, t.i.:
- pie pasūtījuma pārvešanu realizācijā, maina analītiku -
rēķina numuru dokumentā uz piešķirto izejošo numuru (parasti =
pavadzīmes numurs)
- dod iespēju vairākkārt taisīt preces atgriešanu no vienas
realizācijas pavadzīmes.
- apmaksas dokumentu grupa, t.n. tā grupa, kurā formējas
apmaksas dokumenti, gadījumā ja grupa netiek uzdota, tad
apmaksas dokumenti formējas tai pašā grupā, kur formējas
realizācijas dokumenti (grupa tiek noteikta katram konkrētajam
lietotājam).
- группа документов - приход кассовых операций - в эту группы
пойдут документы инкасации с кассового аппарата
- группа документов - расход кассовых операций - в эту группу
пойдут документы выдачи разменных денег.
- elektronisko karšu konts - uzdodas konts ar kuru korespondē
konts - norēķini ar pircējiem pie apmaksas ar kredītkarti (kases
aparāta konts vai bankas konts).
- avansu atgriešanas konts
- maksimālā kredīta summa, kura tiek piešķirta katram pircējam,
gadījumā ja tam kartiņā nav noteikta cita maksimālā kredīta
summa.
- analītiskās grupas numurs - aģenti. Dotā analītika tiek uzdota
kā papildanalītika partneru klasifikātorā - no kurienes tiek
izvēlēta tās konkrēta nozīme.
Turklat, šī analītika tiek izmantota internet-veikalā gadījumā,
ja pasūtījums ir apmaksāts un dododas konkrētam aģentam
izpildīšanai.
- papildanalītikas grupas numurs - papildanalītika
(tirdzniecības tīkla kods u.t.t.). Šī analītika tiek noteikta ka
papildanalītika partneru klasifikātorā - no kurienes tiek
izvēlēta tās konkrēta nozīme.
- analītiskās grupas numurs - uzņēmuma darbinieki.
- partnera kods - konkrēts uzņēmums.
Tālāk seko internet-veikala parametri:
- apakšnodaļas kods - internet-veikals
- grupas dokumentu numurs - norēķini ar internet pircējiem.
- код фолдера - партнеры покупатели интернет магазина, если не
задан то пользователи интернет магазина помещаются в корневой
сегмент.
- foldera kods - transporta izdevumi (preču klasifikātors, labāk
to noteikt ASMT nepieejamu)
- maksimālais PRICE-lapu dienu glabāšanas skaits (izlikšanai
internet-veikalā)
- E-mail adrese, uz kuru var rakstīt internet-veikala klienti.
- Признак вывода кода - если этот признек задан то в E-shop
выводится код товара
- Признак ввода подтверждающего количества в E-shop
Previous